Wednesday, March 11, 2009

Doamnelor si domnilor, supa (the soup).

Ar trebui sa ma urnesc sa cumpar mazare, si apoi sa ma urnesc sa o si fac, nu de alta dar daca nu fac mazare o sa mananc iar paine cu DE TOATE, care cer si mai multa paine, si tot asa, pana o sa ma imbrac in depies de profesoara, ca in hainele de tineri o sa fiu o grasa, ergo ridicola.

Cat imi doream soarele si primavara, si acum iata ca au venit. Eu am un elan, si apoi cad brusc intr-o toropeala si as fi in stare sa adorm tastand.

Am vazut un film care m-a uns pe suflet (suflet is passe I know, still), "Phoebe in Wonderland". Ungerea s-a produs, la modul cel mai serios, ca au fost si alte moduri mai light si poate mai importante, dar mai indicibile, pentru ca aveam un dublu approach, care imi e caracteristic in ultima vreme, cel clinic si cel I believe in art.

Zilele trecute tocmai m-am decis, ca urmare a lecturii din Borges, pe care l-as cita extensiv, m-am decis asadar ca eu nu sunt decat un personaj a carui viata nu importa decat in masura in care poate fi povestita din alte vieti si din carti si din tot felul de constructe numite si artefacte. E mai bine asa.

Sunt realmente obosita din cauza la primavara *genitivul va fi istorie baby*, si trebuie totusi sa ma duc sa iau o mazare ca sa nu fiu un artefact gras.

14 comments:

diddle said...

pai si la ce e buna mazarea? dupa parerea mea, mazarea are prea multi carbohidrati :D

da' decat paine, clar ca merge! hihi

k. said...

pai asa se pune problema. o luam incet.

Ionuka said...

mazarea e buna ca e verde, si carbohidratul e bun de fapt.

o sa ma uit dupa phoebe.

alexedi said...

la mine e intre clinic si it could have been, oare e tot aia?

k. said...

ionuka, trebuie sa discutam mai pe indelete despre carbohidratul bun.

alexedi, sa fie tot aia? ma mai gandesc.

diddle said...

ionuka, eu sunt pentru low carb, atata tot.
[intre mazare si salata verde aleg a doua. sau broccoli.]

carbo e bun. la fel si proteina si grasimea. mai ramane sa aflam proportiile corecte si ne-am scos.

Anonymous said...

Da' un pic de carnita printre atatea verdezuri ?

k. said...

darling, normal ca nuuuu.

Norbert Andor said...

Propun reducerea carbohidratilor. Fara mazare draga mea. In schimb brocolli, conopida si daca se poate toate din piata din De Pijp. Bogdan iti poate da detalii.

Anonymous said...

Darling.....da-mi un semn cand crezi ca e "time"ul sa postez reteta de la "ciorba de burta"....

cocoshanel said...

cand mai treci si la felul 2?
pusi
can't wait to hug iu

k. said...

o, eu astept de o viata felul doi.

Departe said...

tot astept sa treci de momentul asta de pauza/tacere.......pe cand o insemnare noua?

Ionuka said...

hai maaaaaaa, mai scrie